Praktijk Asgard hecht sterk aan het bieden van zorgvuldige begeleiding en zorg voor haar cliënten. Zaken als privacy en de mogelijkheid om eventuele klachten in te dienen zijn dan van het grootste belang. Hieronder staat per onderdeel de benodigde informatie.
Het bieden van helderheid rondom zaken als gegevensbeheer, recht op inzage, correctie en eventueel bijvoorbeeld vernietiging van persoonsgegevens en meer staat vastgelegd in het privacy reglement van Praktijk Asgard. Deze is hieronder te downloaden.
Praktijk Asgard hecht bijzonder aan de kwaliteit van haar dienstverlening. Het ontvangen van feedback is dan ook van groot belang in het doorlopend verbeteren van de kwaliteit van de praktijk. Vanzelfsprekend tracht de praktijk te voorkomen dat er zich zaken ontwikkelen tot een klacht, echter het kan natuurlijk voorkomen dat hier sprake van is. Praktijk Asgard heeft een heldere klachtenregeling opgesteld, zodat elke cliënt deze tot zich kan nemen. Deze is hieronder te downloaden.
Helderheid verschaffen rondom in- en exclusie criteria is van belang om de juiste verwachtingen en kaders te scheppen rondom de zorg en dienstverlening die Praktijk Asgard kan bieden.
Hier is een document voor opgesteld, welke hieronder te downloaden is: